Thursday, February 26, 2009

jeng..jeng....aku dah ada blog.....ahakz.

pergh......sebelum aku wat blog ni...dah berminggu aku dok pk....nak ke xnak wat blog ni.....akhirnya dgn berkat usaha aku berhari2 termenung pk kan masalah besar ni.....dan hasil desakan mmberku yg agk ku sayang a.k.a leha perasan cun...maka terhasil ar blog ku ini.... LittLe HonEy.......banyak onak duri dan ranjau yg aku tempuh sebelum terhasilnya blog yg paling chumel ni....... hope aku akn sentiasa epy dgn kelahiran blog ni....hahaha.....

5 comments:

  1. eleh,bnykla sgt ko pnye onak duri tuh.igt pnjat gunung everest ke??ahhhhaaa=P

    hahaaha.akhirnye ko ade blog!wa,hebat2!

    ReplyDelete
  2. leha....aku memang xkan lupa jasa baik ko...kuikui...xsia2 aku blanja ko burger benjo n teh ais...huhu even ko xabiskan pun air tu...hahahaha

    ReplyDelete
  3. benjo sedap,teh ais xsedapla..tu sbb xabes..hoho=P

    thanx blnje ak yg cun nih!=)

    ReplyDelete
  4. huhu..ok gak ar...ko kan cun cam heliza...kalah aku beb........next time blanja aku makan kat tempat mahal2 skit tau.....

    ReplyDelete
  5. waaaa.....hari ni tension sgt..mcm2 hal...nak pecah rasa usus n pankreas aku mencerna ilmu2 simetri ni....xberapa nak clear..hahaha....dah ar rindu sgt ngn my handsome n gorgeous mom n dad.....ditambah lg dengan rindu yg teramat dkat ehem.......HELP ME...... dah ar td tbe2 time mandi tgh shampoo2 tbe2 xder air plak...seksa btol ari ni....waaaaaa.........

    ReplyDelete