Friday, February 27, 2009

Sedih ngn hidup ni.........


orang kata bercinta itu indah......epy bila da org syang......bleh slalu kuar ngn dia.......tapi sebnarnyer lagi banyak sedih n sakit dr epy......makin lama makin banyak dugaan.. masalhnyer, TABAH ke aku untuk terima smua ni???????...aku pun manusia biasa yg ada had kesabarn.....mmg ar manusia xpenah lari dr lakukan kesilapan..xder yg perfect!!!...at least pandai menghargai n tunjukan rasa syg pun dah memadai...btol x? susah ggak nak paham pemikiran kaum adam ni..... tolong ar pk sebelum buat smthing....skang ni benda yg ada dpan mata,mmg xnak hargai...jgn sampai ble dah xder nanti baru nak menyesal........BERSYUKUR AR DGN APA YG ADA.....letih ar pk pasal cinta ni..huhu....oopssss..hot n spicy kan topic ni...dah comman sgt dah..........kan best klo kita leh tau jodoh kita sape.....apa pun lama mana sesuatu hubungan tu,mmg xkan menjamin kita ke alam perkahwinan...as long as ada percaya,sayang n jujur,selagi tu ar hubungan tu akn berkekalan.....

2 comments:

  1. jadik ah cm aku.putus asa trus.lgpon bukan nak kawen lg 2 mgu.jauh lg pejalanan.ramai lg org akan kt jmpa.ok.tabah ok.pandai je aku nsht org suh tabah

    ReplyDelete
  2. yuppp...aku stuju ngn ko nab.....bknya tinggal laki tu sorang dlm dunia ni....mls nak pk2 pasal cintan2 ni..baik enjoy......muda lg kan

    ReplyDelete