Saturday, February 28, 2009

Rasa semangat dGr lagu ni

Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada...

first time dgr lagu ni kat blog nad,trus nangis...ditambah lagi dgn ayt2 dia yg touching n wat aku lebih kuat n tabah.... apa yg jadi smua ada hikmahnyer... yang baik dtg dr ALLAH.... berikanlah aku kekuatan untuk hadapi smua ni..klo "dia" benar2 bkan jodoh aku..tabahkanlah hati aku ..untuk aku melepaskannya.........kurniakanlah aku lelaki yg boleh membimbing aku dunia dan akhirat.....aminnn.............

4 comments:

  1. ai..
    lagu warkah ni akak nad dedikasi utk nad time nad x sure nak wat kptsn dulu, nak lepas ke, nak tunggu..bile lepas, cam x sanggup lak, bile tunggu sakit jiwa..(cinta yg xkan pernah ada)..
    sabar bebayk k.

    ReplyDelete
  2. nak tunggu tu maksudnyer apa nad...fiera penat ar nad....xpaham ngn cinta ni....mcm nad cakap ar...nak lepas sakit...so xtau nak wat camne

    ReplyDelete
  3. mksdnyer, kalo kite lepaskan die, kite x sanggup.. still syg la kan..ehe..tp utk tunggu die kembali, rasenyer amatlah mustahil.. kalau die ada org lain, perluke kite still berharap..tu la masalahnyer..:(
    time nad fkr2 dulu, ley giler seyh.. so hayati kata2 nie 'kalau kita nak lepaskan org yg kita cinta, jgnlah kita fikir kebaikannya, kelak kita x sanggup melupakannya..tp ingatlah keburukannya, nescaya kmu akan bersyukur dgn perpisahan ini'..wallahualam..

    ReplyDelete
  4. wushh...terharu ar ngn kata2 nad tu.....mmg ssh nak lupakan n lepaskan org yg kita syg....nak2 lg klo dah lama n knal fmly dia....apa pun thankz 4 ur advise...hope leh jd jiwa kental cam nad.....

    ReplyDelete